Egy társadalmi vállalkozó naplója

avagy egy társadalmi vállakozás fejlesztésének mindennapjai

2010. június 1., kedd

Mi a fruit of care?

  1. A fruit of care egy társadalmi márka. A kézműves design és a társadalmi felelősségvállalás márkája. A márkához tartozó termékeket iparművészek tervezik, és védett műhelyekben dolgozó fogyatékos emberek állítják elő gondos kézműves munkával.
  2. A fruit of care egy társadalmi vállalkozás. A társadalmi vállalkozás egy olyan vállalkozás, aminek az elsődleges célja nem a profitszerzés, hanem egy társadalmi probléma megoldása. A probléma megoldásához pedig üzleti és vállalkozási ismereteket használunk fel. A fruit of care társadalmi célja a a fogyatékosokkal szembeni előítéletek leküzdése, valamint a fogyatékkal élő emberek számára fenntartható munkahelyek és értelmes, örömszerő munka biztosítása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése